Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Μετανάστης και ρατσιστής;


Ρατσιστής γίνεσαι όταν αναπτύσσεις ρητορική μίσους

Όταν αποφάσισα να έρθω στο Λονδίνο ήμουν προετοιμασμένος για όλα. Ή σχεδόν για όλα. Δεν έχει περάσει αρκετός καιρός, από την ημέρα που είχα μια παράξενη συζήτηση με ένα γνωστό μου.

Καθώς πίναμε αμέριμνοι τον καφέ μας και συζητούσαμε, ο φίλος εκ της Ιταλίας, μας είπε πως είναι λιγάκι ρατσιστής. Όταν ακούω τέτοιες εκφράσεις, στο μυαλό μου μετράω μέχρι το δέκα, σε μία προσπάθεια, να συγκρατήσω τον εαυτό μου, γιατί μπορώ να προβλέψω την έκβαση αυτών των συζητήσεων. 

Τι θα πει λιγάκι ρατσιστής ρώτησα; Τότε, θα διαπίστωνα (ακόμα μία φορά) πως δεν υπάρχει λιγάκι ή πολύ, σε αυτά τα θέματα. Ο 22χρόνος Ιταλός, που έχει έρθει σαν οικονομικός μετανάστης στο Λονδίνο, που αν μη τι άλλο χαρακτηρίζεται από πολυπολιτισμικότητα, μου είπε πως δεν συμπαθεί τους μαύρους.

Γιατί; Διερωτήθηκα. Δεν μου αρέσει το χρώμα τους, μου εξήγησε. Στην συνέχεια, θα προσέθετε, πως δεν συμπαθεί και τόσο τους κομουνιστές, πως είναι αηδιασμένος από το ιταλικό (και όχι μόνο) πολιτικό σύστημα και πως δεν έχει πρόβλημα με τους γκει, αρκεί να μην τον ενοχλούν! διαφήμιση Προσπάθησα -μάταια- να του εξηγήσω, πως ζει/φιλοξενείται σε μια χώρα κοινωνικά ανοιχτή και ελεύθερη και πως θα ήταν ωφέλιμο για τον ίδιο να ανοίξει, έστω και λίγο, τα μάτια και το μυαλό του.
Διαβάστε περισσότερα: maga.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...