Στο ποσό των 17,2 εκατ. ευρώ διαμορφώνεται η διαφημιστική δαπάνη στο ελληνικό διαδίκτυο κατά το γ' τρίμηνο του 2013, (Ιούλιος -Σεπτέμβριος), παρουσιάζοντας έτσι αύξηση 4% σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε το IAB Hellas.
Ο κλάδος των πωλήσεων λιανικής σε επίπεδο εννεαμήνου παρουσίασε αύξηση 36% σε σχέση με την πτώση 10% της αντίστοιχης περσινής περιόδου, ενώ ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών πέρασε το γ' τρίμηνο στην πρώτη θέση της διαφημιστικής απορρόφησης, διατηρώντας μερίδιο περίπου 22% της συνολικής δαπάνης.
Σε επίπεδο 9μήνου, η online display διαφημιστική δαπάνη έφθασε στα 50,4 εκατ. ευρώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου